Fredag =)

Äntligen fredag =) Ska jobba ett pass ikväll men sen är jag ledig hela helgen, inte vanligt kan jag säga.
Någon som testat Nutrilett förresten?? är så j-a less nu att man inte kan hålla vikten =/ har gått upp ca 5-6 kg av de 12 kg jag gick ner förra året! Nä så nu får det vara stopp!
Meeeen det går ju så trögt, hatar att motionera! Absolut det värsta jag vet! Har testat några påsar nu i en vecka och har faktiskt gått ner lite =) fast jag äter ju vanlig mat med, annars skulle jag nog bli knäpp =P

Imorgon blir det nog en tripp till Hudik med la familia, det var nåt bilgrejs som Mattias ville åka på, så då passar jag på att hoppa av i centrum för att kolla in en ny bikini och få lite motivation =P








Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Tror tyvärr att Nutrilette gör samma sak, först ner sedan upp när man slutar med dem. Äter du "mellis"?

2011-05-13 @ 15:30:54
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: linda

Japp, två mellisar varje dag =) Frukt varje gång.... jag vill bara ha en kickstart så att jag får igång motivationen, slutar efter helgen med påsarna och jag har bara kört en eller två varje dag. Har läst att om man helt ersätter måltiderna med nutrilettpåsarna så ska en kvinna äta 5 st...så jag har ätit mat resten av gångerna =)

2011-05-13 @ 22:51:17
URL: http://lindaalmen.blogg.se/
Postat av: anna

jag har testat nutrilett, jag åt de 5 ggr om dagen å de va inte kul, hade rejält huvudvärk dygnen runt, kunde inte konsentrera mig.. visst man går ner fort men tyvärr e de som susanne skriver att man går upp de igen när man slutar me påsarna :/



så jag tycker att du ska försöka äta nyttigare isf istället, å hitta någon träningsform som du gillar så du går ner på de viset istället :);)



de sägs ju att man ska ju försöka å äta på samma tider varje dag för att man ska gå ner i vikt, å inte äta nå efter kl 19... å äta frukost,mellanmål, lunch, mellanmål och middag :)



köp ett löpband, många som säger att dom e effektiv å rolig ;):)



lycka till! ;)

2011-05-14 @ 18:21:12
URL: http://sjnm.webblogg.se/
Postat av: linda

MEN nu äter jag ju som sagt påsarna bara 1-2 gånger per dag för att få en liten motivation... jag vet allt om att man går upp sen igen när man slutar med dem och äter riktigt igen... men om man gör det på en "liten" nivå så borde det ju funka... tro mig, jag har testat det mesta inom bantning och vet hur det funkar....=P men jag tror detta går bra ett tag =)

2011-05-14 @ 21:21:45
URL: http://lindaalmen.blogg.se/
Postat av: anna

ja de e ju bara å testa som sagt :) kanske funkar bättre om man bara äter någon påse om dagen :)

2011-05-15 @ 11:59:44
URL: http://sjnm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback