Stolt som en tupp!

Igår var vi på simskolan, tredje gången av åtta lektioner, och det "klickade" rejält denna gång! Inte mindre än 6(!) märken tog hon min superduktiga tjej! Hon simmade bröstsim perfekt på den djupa delen av polen, även ryggsim klarades av galant, räddade nån polare där med med livboj, plockade saker på botten mm. Ja jisses vad allt bara lossnade! :D (man måste ju få skryta lite ;)) simskolefröken sa att hon klarar av uppgifter de brukar få lära sig i tredje klass och att hon inte behöver gå någon fortsättningskurs.... Min lilla prinsessa 💜 stolt som en tupp är jag nu! :)

Lagomt till ledig helg har jag självklart dragit på mig en värstingförkylning igen! Var ju sjuk bara för en månad sen så lite irriterad är man ju, ska ändå försöka få nåt gjort här hemma. Om inte annat blir det väl lite extra mysstunder i soffan i helgen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback