Fredag

Så nu är jag ledig i hela fyra dagar, å vad jag ska njuta :D
Fick en liten tankeställare för en vecka sedan då en nära väns pappa gick bort hastigt. livet kan vara väldigt kort, vi borde ta vara på varandra så mycket bättre och inte bry oss om småsaker vi retar upp oss på. Ska försöka bli bättre på att "fånga dagen"...
På lördag fyller min mamma 65 år och det firar vi självklart med buller och bång :D min hårt arbetande mor har också bestämt sig för att gå i pension till våren vilket jag tycker är toppen! :D 
I förrgår var jag och barnen som sagt i Ljusdal och mös lite, tror de blev nöjda :) köpte dessa bilder av Ylva Skarp som jag tokgillar! Har alltid gillat hennes stil :) nu ska två av dessa få sig ett par ramar, kommer bli tjusigt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback