Husligt

Ibland får jag ett ryck och är väldigt huslig av mig, perioden håller bara i ett par dagar men ack så effektiv jag är då ;) och det infaller bara 1-2 gånger i månaden.... Vilket nog är tur!
Mina två ryck hittills denna månad var nog när vi åkte till Ikea och skaffade nya prylar och jag var "tvungen" att påbörja min walk-in-closet, mycket kvar att göra men jag rensade och organiserade i dagar!
Mitt andra ryck har varit nu denna vecka och då har det handlat om bakning/mat, det har blivit pizzabullar som jag fryst ner till kommande utflykter, bakat thekakor i flera omgångar, negerbollar, torkat bananer som man kan ha på morgongröten, idag stora fluffiga amerikanska pannkakor med vaniljglass, bär och lönnsirap och nu snart ska jag svänga ihop lite egengjord glass som vi kan mumsa på imorgon kväll. Självklart till hemmagjord chokladsås! :D
Snart kommer min förkylda sambo hem som vi ska skämma bort/pyssla om ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Jullan

Oj vad mycket gott! Pizzabullar har jag varit på G att göra ett par år, kanske händer det en dag?! ;)

2013-01-24 @ 09:46:02
URL: http://www.wildlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback