Midsommardagen

Fortfarande är bloggappen nedlagt =/ Tydligen så krånglar den eftersom de uppdaterar blogg.se´s sida =/ otroligt frustrerande kan jag tala om, de kan väl för fasen se till att appen funkar samtidigt!
 
Hur som helst så hade jag en perfekt midsommarafton =) kunde tyvärr inte vara med när barnen dansade runt midsommarstången pga jobb men det tog vi igen snabbt =D
Vi har ju skaffat en stor flotte!....ja ja, nu menar jag inte en liten utan en stooor som man kan vara massa folk på =) långa bänkar, landgång, bord m.m. Hur härligt som helst att ligga mitt ute på en sjö en solig dag och steka ;)
Ja i alla fall så var vi ute på den igår med Mattias systers familj och åt sillunch, mysigt, barnen badade och fiskade lite. Efter det så åkte vi hem och tog en powernap och sen vidare hem till henne för att äta gott =)
 
är ledig hela långa helgen och ska försöka koppla av och mysa så mycket det bara går =) Har haft en otroligt stressig vecka med väldigt lite sömn så jag känner att både kropp och knopp är helt slutkörd =/
 
Jo just ja...köket har även tagit lite andra former...ska ta lite bilder i helgen och visa er senare =)
 
Nä nu ska jag ut och dona lite i växthuset, hoppas ni får en fortsatt underbar helg =)
 
Två bilder jag hittade i mobilen nu;
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Nord

Åh vad fint med massa green gate på vita hyllor! =) Är köket helt klart?
Hoppas allt är bra med er! Kram

2012-06-25 @ 20:35:23
URL: http://nordangelicas.blogg.se
Postat av: Linda

Haha, ja nästan ;) beslutsångest om det blir fondvägg eller inte. Och så ska vi ju köpa nytt bord + stolar, men sen så! :D

2012-06-25 @ 21:02:04
URL: http://www.lindaalmen.blogg.se
Postat av: Angelica Nord

Härligt! =D

2012-06-26 @ 16:12:59
URL: http://nordangelicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback