Skit!

Skitlördag! Hade planerat en heldag med mina flickor i Mora idag, med shopping, mys, cafefika m.m. MEN nu vaknar jag 04.30 inattt med världens nackspärr! Grrr
Tur tjejerna hade förståelse när jag berättade imorse men vi går alla runt här hemma nu med stor besvikelse =(

Ska i alla fall på nåt sätt försöka ta mig till Los idag så vi kan köpa mycket godis så vi kan tröstäta här hemma ikväll...

Igår kväll blev det ett mycket onyttigt kvällsfika med en wienersemla, barnen klagade inte ;)







Kommentarer
Postat av: anna

jo jag ska lägga upp en bild på frisyren så fort jag får tid å kommer ihåg å knäppa ett kort när jag har gjort ordning håret :P har ju håret alltid uppsatt när jag jobbar...



haha ja de e väl typ så länge sen jag klippte mig oxå, förutom topparna hemma då men de räknas inte :)

2012-02-06 @ 06:01:37
URL: http://sjnm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback