Ogilla!

Ja jag verkligen hatar när min förkylningsastma sätter igång =( Inga mediciner som hjälper heller =/ Ambulansen gjorde ett "hembesök" i lördags men jag slapp åka in då anfallet avtog. Sen blev det värre igen på måndagen så då fick jag åka in med ambulans och stannade på Mora sjukhus tills går kväll, ååå det är ju så drygt!! Kan inte göra nåt efteråt...pulsen och andningen får inte påverkas så det är bara till att sitta i soffan och titta på tv i några dagar, nerverande är det!
Har skrivit en hel lista som jag ska göra här hemma när jag väl får röra på mig igen =)

Har verkligen världens bästa sambo <3 som är så otroligt omtänksam!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Fyy :/ hoppas du är piggare!! Kram

2011-09-08 @ 17:02:05
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: Åse

Låter superläskigt :/ krya på dig!!

2011-09-09 @ 10:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback