Göttans!

Det enda vettiga jag gjort idag hittills är väl att ha varit fram på jobbet och lagt nytt schema för oktober =) Känns skönt att ha det gjort och ännu skönare att kunna bestämma själv hur man ska jobba =D Jo jag har ju nyss lagat mat med! Hur gott som helst blev det!! Kyckling i grön curry, med i röran var också kokosmjölk och lite vitlök =) För starkt för barnen så de fick lite grillad kyckling istället =)

Nu står städning på schemat här hemma! Dammsög förresten här hemma igår för första gången på två veckor, (har ju inte kunnat pga astman) kan tala om att jag har klättrat på väggarna här hemma ha ha. Och jag ska tillägga att Mattias har fått stått för städningen så det har ju inte varit katasrof ;) Men ändå....

 

ha en fortsatt fin torsdag! =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback