HC...

Var in på Hc idag och träffade läkaren för att få bättre hjälp med min astma. Blev kvar i nästan 1 ½ timme(!) känns skönt att det blir riktigt gjort denna gång. Försöker ju sluta röka men kan erkänna att jag fuskat ett par gånger =( men så som det är nu med all stress så kan jag lova att det är svårt att låta bli =/
Försöker någon komma med en moralpredikan nu får de på moppo! ;)

För det första så har jag inte kunnat ta en promenad på över 2 år...vilket nästan är sorgligt i min ålder.I så fall blir det stopp i lungorna och jag måste i bästa fall "dra tuben" 3-4 gånger...astmaanfallen har också blivit värre och oftare + massa andra saker som jag inte orkar rabbla upp.

Ska iallafall gå på en kortisonkur i 6 veckor och därefter testa lite nya mediciner. tog även blodprov för att testa om jag är allergisk mot något, bla pälsdjur. Hoppas verkligen för barnens skull att jag tål hund o katt annars vet jag att det blir ledsna miner här hemma =(

Vill verkligen börja motionera igen...högsta vinst vore väl att kunna börja springa igen =)




Ta inte saker för givet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback