Snart...

Ja mycket snart så fyller jag 30 år, hua! ;) Tycker egentligen inte att det är nåt märkvärdigt alls att fylla just 30 men det jag inte gillar det är ATT fylla år =/ tycker inte alls om att bli uppvaktad =/ tycker bara att det är onödigt...Men jag älskar att uppvakta andra =)
Jag vill absolut inte ha någon fest eller nåt annat ståhej så jag och Mattias (som fyllde 30 två veckor innan mig) valde att önska oss resecheckar istället så att vi i höst kan åka utomlands med barnen och på så sätt fira våra födelsedagar =)

Fyra dagar i förskott, då Mattias är borta på jobb nu den dagen jag fyller,  fick jag av världens bästa sambo och barn en alldeles, alldeles underbar systemkamera! Jippie! =D *överlycklig*
Är livrädd att bara hålla i den då jag tror att den ska gå sönder bara jag startar den, ha ha
Men fatta vad roligt det kommer att vara om ett halvår att ta bilder då man lärt sig lite mer =D

några nybörjarbilder


Fina blommor från mamma + syskonen




Älskar tulpaner, blir ruinerade på dem =P



Imorgon börjar mitt "nya liv" förhoppningsvis, ha ha. Ska gå och testa på Zumba och hoppas på att bli helfrälst ;)
Önska mig lycka till!!




Kommentarer
Postat av: anna

ska ni ha zumba lektioner där ute i skogen?? ;)



de ser ut å vara skit kul me zumba så de där kommer du å fastna för tror jag :)

2011-04-05 @ 10:45:27
URL: http://sjnm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback