tandtroll?

Nä inte ett enda litet monster så långt ögat kunde nå i barnens munnar =) Idag var vi till  Ljusdal och tandläkaren, de satt bägge två och åkte upp och ner i tandläkarstolen och gapade så man kunde se vad de hade ätit till lunch =) blev lite shopping med och som avslutning fika hemma hos mormor =)



Har glömt berätta att vi i lördags åkte till Orsa och bowlade med barnen, och jag har även glömt nämna vem det var som vann....jo  JAG!! Mattias hade ju inget happy face precis resten av kvällen, ha ha! =) Pssst...tror att det var fyra strikes jag fick....och Mattias en!





Godnatt! =)






Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis! Är det inte lite typiskt män att vara dåliga förlorare?

2010-09-07 @ 12:23:41
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: Mattias

Hade ont i handleden, brutit bägge armarna, samt satt i rullstol, fått super lim i bägge ögonen så jag såg inget....... kanske var det därför jag fick bara en strike.....

2010-09-07 @ 14:00:06
Postat av: Angelica

Duktigt Linda! Inte dåligt, förstår att det blev sura miner från herrens sida! Hahaha!

2010-09-09 @ 00:38:21
URL: http://angeliicanoord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback