Film- saw 6

Kollade på SAW 6 häromkvällen. Är det fler än jag som följer saw-filmerna?? Fattar inte varför igentligen, de är ju så fruktansvärt sjuka filmer men jag kan inte låta bli att se dem ändå, haha. Har så himla ont i magen efter varje film och uppe i huvudet är man alldeles trasig =S Men det som är läskigast ändå är ju killen som sitter och kommer på vad dessa ska innehålla, vilken sjuk fantasi han måste ha, hua!




Jag ser förresten fortfarande inte riktigt klok ut i ögat, vågade mig inte ens ut igår =/ Nu imorse var det värre än igår, jag som hade tänkt åka till los ikväll för att sola, blir nog till att sätta ett huckle över huvudet eller nåt, en svart ögonlapp kanske?? =)

Nu ska jag gå upp och väcka lillfisan =) ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar: Hej, får se när vi kommer hemöver... Måste se när jag kan, hehe. :) Snart så!

Kramar

2010-02-09 @ 10:00:23
URL: http://angeliicanoord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback