Tid...

Bloggtid är det ont om nu för tiden känner jag...ser ut som att fler bloggare inte heller har just den tiden nu.
Men åt andra sidan så händer det ju så mycket annat =D
Vi har hunnit med (förutom heltidsarbete, hem, barn m.m.) Orsa grönklitt, ätit kräftor två gånger och den tredje lite större kräftskivan/surströmming är på G, hälsat på syster-yster, köpt bil, fiska, letat dessa j-a kantareller/blåbär, shoppat gärnet, haha.

Till hösten hör ju även nya kläder till, var och hämtade ut två stora kartonger med kläder från H&M igår + att jag och Emelie tog en tripp till härliga Mora idag =) Sååå härligt att få byta ut lite kläder i garderoben känner jag, nästan så att man har en överlycklig pirrande känsla i kroppen, haha, totalt tillfredsställd =P
Ska visa er senare lite smått och gott vi handlat =)

Mattias har ju varit ledig denna vecka så medans jag har jobbat så har han och barnen haft riktigt mycket med kvalitetstid =P

Denna vecka kommer att bestå av jobb/skola/dagis, kyrkis, tandläkaren för de små, putsa fönster + andra skitroliga grejer. Måste förresten försöka beställa utlandsresa snart med =S


Hoppas ni får en fin solig höstvecka! Kram




Kommentarer
Postat av: susanne

Var jobbar du nu Linda?

2010-08-29 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback