Valborg idag =)

Ja ikväll blir det till att kolla på kasen nere vid bystugan =) Ska även hjälpa "byföreningen" med lite försäljning av fika, jag och Mattias faster har fått "äran" att baka till ikväll. Hon får stå för bullarna och jag ska göra en typ av kladdkaka =) Det kommer även att vara tipspromenad, korvgrillning för barnen, skattjakt, lotter m.m.

Emelie har förresten tappat den andra tanden nu och ser så himla rolig ut, hehe. (stygg mor som retas ;P)
Hon lässsspar som bara den! Bilder kommer senare =) Mitt paket från H&M har kommit nu så jag ska hämta ut det ikväll, tyvärr mest åt barnen men lite gogrejer åt mig också =)

Trevlig Valborg alla!! Kramar






Kommentarer
Postat av: anna

men nu e de väl ändå dags för en uppdagering ;):) tycker det e dags för er å komma å hälsa på :);)

2010-05-08 @ 14:05:23
URL: http://annaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback