Måndag

Seg idag! Men det är nog tack vare att vi var ute hela dagen igår, både lunch och middag åt vi ute på altanen och då den är så gott som helt inglasad så var det sommarvärme där igår, mysigt =)

Igår gjorde vi en liten utbyggnad på altan, typ ett litet soldäck på ca 4x5 m. Nästa helg blir det till att fixa trapp, räcken, inoljning och vitmålning av räckena =) Vi behöver även fixa mycket med den inglasade altan; innertak, fräscha upp vitmålningen, fönsterputsning m.m. Kan tillägga att jag har 17(!) fönster på min altan. TRÖK

I fredags bjöd vi in oss själva på ett knyt-paj-party hemma hos Pi =P Det blev räkpaj, ost&skinkpaj och köttfärspaj, olika sallader och goda såser =) Angelica hade fixat goaste cheesecaken ever =)

Innan helgen fick vi hämta ut ett stort paket på kiosken och vi tjejer i familjen var helt lyriska! Skorna hade kommit som jag beställde för en vecka sedan, tjejerna kunde ha alla sina skor men mina var för små =( typiskt! Har dock beställt ett par nya nu så jag hoppas de kommer snart =)

Jo Emelie tappade förresten en av sina framtänder i lördags och hon ser ut som en riktig trollunge!! =) Den andra sitter också löst så kanske att ni ikväll kommer få se kort på trollet Emelie =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback