Bättre sent än....

Aldrig....ja som vanligt är man ju ute i sista sekund =/ Regnkläder är ju nåt Elisa skulle ha behövt NU inte om två veckor när detta setet kommer hem, har iallafall beställt det nu och hon hinner kanske använda det några gånger innan det är tort ute, jaja.

Från didriksons:



Förra veckan som var jobbade jag natt på Losbagarn och dag på furan, kunde räkna dessa dagars sömn på två händer =/ Men har tagit igen mig nu så nu ligger man på topp igen =) vårkänslorna spritter i kroppen och man vill göra hur mycket som helst, börja kratta, fixa uteblommor, så frön, putsa fönster, hänga ut tvätt så det luktar sådär gott sen när man tar in den och mycket mycket mer =)



Min kväll kommer att bestå av plock, plock och plock ;P kul va?

Vad gör ni ikväll??




Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Vad ambitiös du är! Hoppas det är bra med er och lycka till med körkortet!

2010-04-13 @ 19:22:50
Postat av: Anna

hon kommer ju behöva ha de fler gånger än dessa 2 veckor bara, kommer ju regna fler dagar ;)

2010-04-13 @ 21:30:29
URL: http://annaalmen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag har också fått vårkänslor, jag vill börja med allt nu på en gång!!! =) Ikväll har jag faktiskt gjort en jättegod äppelpaj och mumsat på! =)

2010-04-13 @ 23:34:42
URL: http://angeliicanoord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback