Söndag....


Idag tog vi en lång sovmorgon allihopa =), Sköönt!
Mitt på dagen bestämde vi oss för att åka till Mora för att fylla på matförrådet lite, 11 kassar med mat blev det så nu klarar vi oss nog ett tag ;)

Vi käkade middag på Mc Donalds, tur att våra barn inte är bortskämd med den maten, hua =/

Denna lilla goding slank ju såklart ner i matkassen ;) Marabous ena nyhet Toffe & Walnut, vet inte om jag ska älska eller bara gilla den ;)

Har ni testat??



Nu är det familjemys i soffan med Narnia 2, som man för övrigt redan sett 20 gånger,men vad gör man inte för sina prinsessor=)





Kommentarer
Postat av: Anna

jag har smakat den men jag tyckte inte att den va nå speciell... smaka som den som dom har redan, choklad å hasselnöt tror jag de e.. den påminde väldigt mycket om den tyckte jag... matti undrar varför han inte fick ha kvar kortet på mattias på facebook ;)

2009-10-26 @ 19:05:06
URL: http://annaalmen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har inte testat den.. har inte sett den heller =)

2009-10-30 @ 15:02:14
URL: http://hannasofie27.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback