Slalombruden =)

Ja ikväll är det slalombacken som gäller igen =) Emelie har blivit riktig duktig på det nu, klarar allt själv. Och en annan får stå bredvid och frysa =/  Innan hon kunde ta liften själv så fick ju man svettas lite själv när man skulle hjälpa henne =P

Idag har Elisa tagit sin första riktiga cykellektion =) Ja jag vet att det fortfarande är vinter men det gick alldeles utmärkt att cykla på snön, hihi
Vi har även skottat snö, badat, burit in ved och  bakat kanelkaka. Sen tyckte hon inte att det var nå roligt att hjälpa mamma längre så jag fick dammsuga, tvätta, laga mat och skura själv...hm.

Nu de sista dagarna har jag jobbat lite åt vildmarkscenter, kul att ha nåt annat att göra =) ska även jobba lite till åt dem nu i veckan. Bara att hålla tummarna att det blir oftare =) min fredag kommer att bli fullspäckad, först jobb, sen till Mora och handla lite och sen kommer Anna och Mattias på eftermiddagen. Det kommer att krocka lite men jag tror inte att anna och Mattias tar illa upp =)

Jag ska försöka komma ihåg att ta en bild på min slalombrutta ikväll *stolt*



Kommentarer
Postat av: Marie

Ja dig såg man ju inte skymten av i backen!!!!! Själv stog man där med blåa händer och fötter!!!!! =P

2009-03-25 @ 18:18:51
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, nä sån (o)tur hade jag...vi fick inte plats i bilen! fniss

Men morgondagens köldskador läre jag inte undkomma =P vi syns då!

2009-03-25 @ 19:01:27
Postat av: anna

jo vi tog väldigt illa upp att inte du va hemma å välkomna hos när vi kom idag ;) äh de e lungt att du skulle åka till mora... elisa e ingen konst att passa :) så de e lugna puckar :)

2009-03-27 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback