Livrädd

En utav mina största skräckar är ISAR...det var flera år sedan jag var ute på en is, men igår var det dags. Vi hade bestämt att vi skulle ut och angla på eftermiddagen/kvällen med några andra familjer, och jag kunde ju inte stanna vid land heller och stå och vinka till de andra som en annan torris =/...så det var bara att gå döden till mötes kändes det som, kallsvettningar, hjärtklappningar, kramper, yrsel you name it! Sen satt jag som en stel pinne på mitt fårskinn i över två timmar och grillade korv =) Glömde ju kameran så jag kan tyvärr inte bjuda på några kort.

Idag ska nog jag och Elisa gå till Lillemor för att kika hur det går med tapetseringen där hemma, ska bli spännande att se när det är klart då de håller på att göra om hela övervåningen. Ikväll är det nog slalombacken som gäller igen, man får nog passa på nu innan snön smälter bort.
På torsdag kväll har skolan arrangerat lite kul i backen, slalom blir det nog som vanligt men sen lite korv/hamburgare, pulka och kälkåkning, tyckte även jag hörde att det skulle bli lite lekar, kul =)


Elisa för några dagar sedan, och tänk att jag aldrig lyckas ta ett kort med bra skärpa nu för tiden.
Hmm, är det jag eller kameran?





Kommentarer
Postat av: Anna

oj, va sur man kunde se ut då :) tror de e både och ja, både du och kameran ;)

2009-03-17 @ 15:12:53
Postat av: Marie

Är det NU på torsdag skolan ska vara i slalombacken???!!!! Var det inte den 26:e???? Nu får jag ju panik!!!!! Jag har bjudit in mina syskon på kalas för Fanny den här tordagen..haha....det vore ju typiskt mig att ta fel på dag. =)

2009-03-17 @ 15:36:29
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tror vi kommer hyra ut stugan dygns- eller veckovis. Inte månadsvis igen tror jag. =)

2009-03-18 @ 20:47:02
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback