Helgen

Ja helgen har ju varit helt underbar =) Tack underbara svärmor för barnvakten.
I går åkte vi iväg på drifting i Sveg, rätt kul faktiskt. Men måste ju säga att det är väl mest en killgrej ; ) Hann även med Dollars (vilken skillnad jämfört med Ljusdals Dollars) där det inhandlades naturgodis, ljus m.m. En kycklingsallad blev middag den dagen, mums =)



Åkte hem och bytte om för utgång i Ljusdal, blev både järnvägs och Stadt även denna helg, hihi. Det blev mycket trevligare nu än förra helgen för det var fler folk man kände ute denna gång =) Träffade även på Vickan, så roligt eftersom det var så länge sedan vi sågs =)
Tog en kebabrulle innan vi åkte hem, måste vara år och dar sedan jag åt en sån!


I förmiddags gick jag och hämtade barnen hos svärmor, och de hade bakat en jättegod jordgubbstårta *lycka*
Åkte hem och svirade om Emelies kläder till ridkläder för det var dags för ännu en ridlektion i Veckebo =) Hon är så duktig vår lilla tjej! Hon får jättemycket beröm av morfar när hon rider, ja jag vet att det hör väl till liksom att ge sitt barnbarn beröm, men när pappa pratar med mig så säger han att hon verkligen ÄR duktig =) Kul!
Tog med pizza hem från Färila, gött ; ) Vi har alldeles nyss legat hela familjen utslagen i soffan och kollat på " Vi hade i alla fall tur med vädret 2", inte lika bra som första men helt klart sevärd =)

 

 Ja nästa helg blir det nog cruising i Ljusdal =)




Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh vilken trevlig helg ni har haft då!! =)

Vi ses på cruisingen. =P

2009-06-08 @ 07:11:43
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: viickan

hej snygging, kul att se dig...du kanske tyckte jag blev jobbig ett tag när jag inte kunna sluta titta på dig hahahaha vilken pingla. hoppas vi ses snart igen, KRAM vickan

2009-06-08 @ 20:48:19
Postat av: Anna

ja det kunde man ju ha räknat ut me lilltån att du skulle köpa naturgodis ;)



emelie blir som moster sin märker jag :) det e bra de ;) men hon ska ju lära sig rida engelska stilen( som man rider på ridskolan) inte western, e bara elisa kvar då om inte hon har blivit lika intresserad redan :) jag vet att hon har testat rida oxå....

2009-06-12 @ 17:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback