Tipp tapp, tipp tapp...

Här hemma har det varit full rulle hela helgen, den mesta tiden har gått åt till att baka. Det har bl.a. blivit saffranssockerkaka (gillar inte tråkiga lussekatter), chokladkola, knäck och pepparkakor =) Hann med att bada tunna på lör kväll/natt, mysigt.
Sen har jag pysslat lite med dittan och dattan. Hade ju förväntat mig att få hem vit lera av mamma så jag hade kunnat göra vita lerhjärtan som Hanna har som bakgrundsbild på sin blogg men den var ju naturligtvis slut =( Grrr.






Även nästa helg blir det fullt upp med födelsedagskalas för Emelie och Svegs badhus igen på söndag. Emelies födelsedag har ju en tendens att vara i 3-4 dagar men i år tror jag att det bara blir 2-3 dagar, haha.

Även i år tänker jag inte byta till julgardiner i köket utan slänger dit 6 stora (3 på varje) tyghjärtan på mina linne-hissgardiner, så det så ;)




Tänk att min lilla prinsessa snart fyller 7 år! =)






Nu ska jag gå och fixa lite med hyacinterna som jag köpt, får se om ni får en bild senare beroende på hur det kommer se ut =P




Kommentarer
Postat av: Jullan

Hihi du kör samma knep som mig med gardinerna, så jäkla smidigt & fint.

Helt galet att Emelie snart är 7 år, tyckte det var igår ni fick henne ja!

2009-12-09 @ 18:32:29
URL: http://wildlake.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du har så julmysigt=) ja tänk vad tiden gått fort!

2009-12-10 @ 09:25:38
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: Angelica

Var så lite så! Bra att det kom fram!:) Hoppas hon hade en bra födelsedag! Krama mina sötkussar från mig!

2009-12-15 @ 20:54:52
URL: http://angeliicanoord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback