....

 Jaha ja nu har det redan gått två veckor sedan man skrev det sista inlägget, hej hopp! Tiden går sååå fort just nu. Mattias hade ju sin sista semestervecka förra veckan så när jag inte jobbade så åkte vi iväg på roligheter istället =)

På tisdagen var vi till Rättvik och kollade på cruisingen där, det blev även en del shopping på marknaden =) Jo just ja...innan vi var framme i Rättvik så "MÅSTA" jag bara in på H&M och köpa ett par nya jeans i Mora, kan ju tala om att personalen var måttligt road över att vi rusade in i butiken 17.50 hehe. Tur att underbara Terese jobbade just den kvällen =)

På onsdagen åkte vi till Orsa på sista Orsayran =) Denna gång fyndade Emma och jag bland godisstånden =) Och jag måste bara tala om att Emma är ingen ärlig person....hon lurade en stackars försäljare på marknaden, fy Emma =P

På fredagen kl 11.00 åkte vi hastigt och plötsligt ner till Järvzoo, slängde med mamma i bilen med =) På vägen hem handlade vi mat i Järvsö och grillade hemma hos mamma. Var inte hemma förrän 21.00 på kvällen, trötta men mycket nöjda var vi då =)



Haha...kramgoa getter fanns det där!



Mormor kör, Emelie & Elisa är kartläsare =)



Glasstajm och tid för posering ; )



Ikväll har vi varit på kräftfest hemma hos Pi =) Så underbart gott det var och mycket trevliga vänner var där, ett perfekt avslut på dagen alltså, tack och bock =)





Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Hallå! Linda, har du skaffat körkort? Grattis i sådana fall :)

2009-08-10 @ 20:21:10
Postat av: Linda

Haha...nä Susanne..det har jag inte. Men det börjar bli dax snart, hehe.

2009-08-10 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback