Irritationsmoment nr 1!

Jag HATAR sand! HUR mycket sand finns det egentligen att dra in på hallmattan?? Jag blir tokig snart, jag överdriver inte det minsta när jag erkänner att jag dammsuger minst 3 gånger per dag. Jag har gått och blivit manisk när det gäller detta, jag snäser och hugger på barnen och deras kompisar när de kommer in med leriga, sandiga skor. tror jag behöver hjälp snart =P

Ja, ja, över till nåt trevligare, snart ska vi hem till Pi och hennes familj och äta lite grillat, mums. Har gjort världens största kladdkaka som vi ska äta till efterrätt =) Men den kommer nog att gå åt då vi är ca 12 pers =P

Just nu är jag lite extra stolt över lillfisan =) Hon har lärt sig att cykla! Ja med stödhjul så klart men vi har redan varit ut på stora vägen och hon är så duktig. Hon provade även på att åka slalom i veckan, då med systers utrustning, men det gick också jättebra. Ska ju köpa skidor åt henne till vinter och hon kommer nog att lära sig supersnabbt. Hon har även blivit torr på nätterna, vilket bara tog 3 nätter =). Plus att hon åker Emelies fyrhjuling alldeles själv, hon asgarvar högt när Mattias jagar henne då han tycker det går för fort...och då gasar hon ju ännu mer, haha!

Nä nu ska jag vispa till lite grädde att ta med till kladdkakan, Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

va kul att hon har blivit torr på nätterna oxå :) haha de skulle jag vilja se när mattias jagar elisa :)

2009-04-23 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback