....

Tänkte att jag skulle ta och göra ett stort ryck med badrummet nu på morgonen. Ska skrubba minsta lilla vrå där inne, det händer ju inte varje gång man sveper in där med dammvippan =P



Usch va kallt det är nu på morgonen =( Tänkte att det skulle vända snart denna kyla men icke! Efter städningen blir det nog en promenix igen =) Jag kanske hinner med två idag =) Men det är ju sååå tråååkigt att gå här i Hamra...eftersom jag är så björnrädd så vågar jag mig inte utanför byn =/ Så ska man ta en prommis på en timme får man gå TVÅ varv. Lite less blir man ju på att se samma saker hela tiden =(

Suktar efter dessa saker från Green gate, men snart så =)

 






Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det går ganska fort att komma in i att man känner att man vill ut och gå =) Haha förstår att det är tråkigt att inte har så många ställen att gå på!! Här är det lite mer att välja på iaf!! Men den här veckan har jag varit dålig på att gå!! Men tycker du är jätte duktig iaf =) Dax att jag kommer upp nu snart!! Kramiz

2009-04-22 @ 19:02:06
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: Susanne Hallqvist

Var på Åhléns idag och de hade lite grejjer som liknar Greengates prickiga, budgetalternativ? Dock var de lite för starka i färgerna, inte sådär pastelliga och ljuvliga och Greengates :)

2009-04-22 @ 19:43:17
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har tittat på burkarna, visst är de härliga!?

2009-04-23 @ 22:39:30
URL: http://evaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback