Det tar sig...

Ja det är lika bra att jag skriver det här...så att jag inte kan dra mig ur menar jag =P Jag ska haka på ett fyra-veckorsprogram i powerwalk, haha. vi får se hur det går. Blev lite less nu efter påsk då jag hade gått upp lite, men vem gör inte det under påsk menar jag? Jag har gått ner det nu igen iallafall men tycker att jag står still lite, hoppas detta kan hjälpa =)
Jag och Lillemor drog en repa idag och bägge två fick skavsår =(  Men det är bara till att dra på ett plåster eller två till imorgon =)

Har även ätit grillat idag...då hemma hos Lillemor & Lillis. Guud vilken god sås han hade gjort, måste få receptet på den.

Nä nu ska jag gå upp och ta upp mina barn från badet. Slut på lovet nu och skola igen imorgon, måste få dem i säng i tid ikväll, lycka till till mig, hehe.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Marie

Va du är duktig som ligger i sådär!! =)

Saknar dig på Furan förresten!!!!

2009-04-19 @ 22:34:45
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Eva Andersson

Kul med fler bloggar! Jag pluggar till socionom, väldigt givande och intressant! Jobbar du på Furan nu också, eller?

2009-04-20 @ 09:55:36
URL: http://evaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback