Fler skyltar...

Ja dessa har det blivit idag...kanske kommer det fler till kvällen =)



Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för stödet som sagt :D



Fast du fuskar lite så tycker jag det är grymt snyggt skrivet iallafall ;) Tror knappast jag skulle få det så där snyggt trots "fusk" Men jag tänkte att jag ska försöka nån gång framöver och kanske göra en skylt att hänga ovanför bebissängen :)Å så kanske en snygg skylt att hänga på ytterdörren... Ja vi får se vad det blir.



//Maria



2008-11-19 @ 14:48:59
URL: http://angelmama.blogg.se/
Postat av: n

2008-11-20 @ 20:56:54
Postat av: anna

jäkligt snygga skyltar.. vart ska du sätta dom nånstans då? :)

2008-11-20 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback