Vildmarksdag i Hamra

Fredag kväll åkte vi och lämnade våra små busar till min käre mor och lillasyster där de skulle stanna hela helgen (tack!). För på lördag var det nämligen vildmarksdagen här i Hamra, villket betyder blod, svett och tårar haha, eller rättare sagt tävlingar, kämparglöd, berusade människor, god mat och en mycket duktig trubadur på kvällen, villket inte var helt fel kan jag säga.

En mycket lyckad dag kan jag säga.

Mattias
Mattias


Tommy och Mattias


Mmm grillat!


Ronald och söta gravida Linda


Jon


Hanna


Hanna & jag


Sygga Marie


Emma

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vädigt lyckad dag=) Tack så mycket!! Hade så jävl

2008-06-02 @ 09:27:12
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha de lades in innan jag var klar?? skumt=) Jaja snygga kort blev de oxå , ca 300 =) kram på er

2008-06-02 @ 09:29:49
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja ibland så får jag lite inspiration att göra fint här hemma...inte ofta...men ibland...hehe!

Fast egentligen är det väl Pontus som gjort det mesta...han älskar att plantera blommor. =)

Tjusiga bilder du lagt ut då!! =)

2008-06-03 @ 21:55:07
Postat av: mikaela

ni ser ut att ha haft skoj... :)

2008-06-04 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback