Baddax

Har precis badat mina två bruttor, finns det hjärterum finns det stjärterum som ni kan se utav på bilden! Elisa (minsta) försöker ofta dricka badvattnet, urk, villket storasyster Emelie ofta påpekar att hon INTE ska göra, och emelie har börjat intressera sig vid att doppa huvudet under vattnet och låtsasdyka! som ni hör går dessa två inte så bra ihop i badbaljan och detta resulterar i att det blir en catfight eller två när det är badardax.

jag ska nog göra en tidig önskelista till tomten i år och önska mig ett badkar till nästa jul!



Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken kanonbild! Den vill jag ha, kan du inte maila över den?

2008-01-07 @ 21:38:58
Postat av: Hanna

Lika bra att kommentera annars blir man väl halshuggen ;)
kanon fin bild!!Såååå fina =)

kramiz

2008-01-07 @ 22:08:12
Postat av: Anna

jätte fin bild :)

hur lyckades du få elisa å sitta still sådär länge då ;) "dynamit harry" e aldrig still.....

2008-01-10 @ 14:25:04
Postat av: Thomas

Va fint:) Större badkar kanske...

2008-01-10 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback