Tycker det är jobbigt med rubriker ibland....

Idag gjorde jag dessa muffins, hade tänkt göra cupcakes men hade inte tillräckligt med ägg hemma =(. Och ja jag vet att de inte ser ut att vara mycket för världen men ack så goda; chokladmuffins med mockakräm och riven vit choklad. Mums!



Idag jobbade jag mitt sista pass på schemat på furan...jag får se hur det blir framöver med jobb där, har ju eventuellt ett nytt jobb på gång =). Imorgon ska jag åka till Ljusdal en sväng på arbetsförmedlingen för att se om de kan hjälpa mig på traven med det nya jobbet, hm...känner mig inte alls så förväntansfull faktiskt.

På fredag ska jag och Mattias åka till Bollnäs igen till våra goa vänner Hanna, Tess och Tommy, Villket jag verkligen ser fram emot =) Bilder kommer senare...

Nu får det räcka för denna gång.... kram allihopa och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

åhh...va goda muffins du gjort!!!! =P

Va glad att du slipper jobba på Furan ett tag du...den nya stjärnan vi fick river allt som går att riva där...igår fick vi montera fast en dörr och ett dörrhandtag som han skruvat lös...utan verktyg!! =)Ha det gott! Kramiz

2008-09-02 @ 07:17:33
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dom såg jätte goda ut =) Japp på fredag smäller de hihi ska bli såååå kul att ni kommer =) Kramiz

2008-09-03 @ 17:07:24
URL: http://hannasofie27.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback