Igår...

Igår var vi på bio i Mora, det var "varg" som gick med Stormare...en bra film men inte en i min smak. hann även shoppa lite på gågatan innan, det blev två par jeans och två tröjor för mattias och jag köpte bara ett par rosa överdragsbrallor åt Emelie. jag och Elisa blev utan ; ).

nu har vi kaklat klart badrummet, eller vi ska bara dra i fogen på väggarna i morgon. sen är det småpyssel kvar, småpyssel som konstigt nog tar en sån tid...sätta upp handdukstorken, koppla in ett nytt element, koppla på nya kran på handfatet m.m. Eller vi ska ju göra en "hylla" innanför badkaret som man kan ställa badprodukter, ljus m.m. på så kaklat klart hade vi ju inte !=( funderar på om vi ska sätta in en duschkabin där duschen är nu...vi får se.

Nästa projekt blir nog en ny brokvist (Mattias) och/eller Emelies rum (jag). Vi får se vem som vinner ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

filmen varg tyckte jag va skit bra jag :) de e väl dags att badrummet blir klart nu, har tagit lite lång tid tycker jag ;)

2008-04-28 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback