jahapp!

Ja då sitter man här då...kl 22.14 på nyarsaftonskvällen, ensam och med en förkylning som sakta smyger sig på, är snorig och har ingen smak. Mattias, Anna & Mattias har jag skickat ut för en runda på byn och för att ta en öl på vildmarkscenter, hihi, så det är helt självvalt att jag sitter här själv. Ska upp och jobba kl 7 imorgon....Det var ju tur att jag hann äta middagen innan smaken försvann =)
Vi bjöd Anna & Mattias på  ugnsbakad lax med ett täcke av pinjenötter och dill, romsås med hackade räkor, ugnstekt klyftpotatis med franska örter, grönsallad med feta,ärtskidor, advokado, rädisor m.m. Och till efterrätt chokladmousse med riven choklad =) hade velat haft färska jordgubbar till men de kostade typ 40 kr för nio (!) jordgubbar!!
Uschh, känner att jag borde ta en alvedon och gå å lägga mig men jag får nog vänta tills fyllisarna kommer hem så vi kan skåla och skjuta upp resten av raketerna, några avfyrade vi medans barnen fortfarande var vaken, det enda Elisa sa var; OJ OJ OJ OJ OJ STOOOOR OJ OJ OJ OJ!!! Haha.


Ett Stort Gott Nytt År Önskar Jag Er Alla

***********Kramar**********

Kommentarer
Postat av: Marie

Gott Nytt År!!!!

Stackars dej som fick sitta där alldeles ensam.

Du får se till att vara ledig nästa nyår så du kan lämna Mattias hemma istället! =P

Kram// Marie

2009-01-01 @ 11:27:33
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas att du blir bättre snart!! God fortsättning på dig!! kramiz

2009-01-01 @ 21:19:08
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: anna

skickade ut oss?? va de de du gjorde :P nu fick man ju lite dåligt samvete att du satt själv, men du sa ju att vi kunde gå ut en sväng å kika ju :) hoppas du hade lite trevligt iaf;) på eftermiddagen/tidig kväll kanske :) själv hade jag roligt hela dagen :) tack för en trevlig nyår :) hälsa barnen å mattias

2009-01-02 @ 20:18:51
Postat av: Linda

Det var väl inge synd om mig inte...=) jag valde det ju helt själv. Och jag hade det jättetrevligt HELA dagen o kvällen =)

2009-01-03 @ 11:26:18
URL: http://lindaalmen.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har ingen aning om när backen öppnar. Men det kan ju inte dröja nu. Är ju massor med snö!!!!

2009-01-03 @ 22:01:38
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback