Ett tag sedan ja ;)

Ja jisses vad längesedan jag skrev här, och orsaken som vanligt, för lite tid :/ liten uppdatering då sen jul... Här hemma rullar det på nästan som vanligt, just nu längtar vi till mars då vi åker till Turkiet igen :) gillade verkligen det stället . Har valt en annan del av landet nu och hoppas på att det är lika bra :) 

I feb. fick jag nog att av min onyttiga kropp och tog tag i den igen, har hakat på 5:2 "dieten" vilket funkar bra för mig :) kommer säkert börja lägga upp matbilder + recept gällande den :) men såklart bakar jag massor onyttigt fortfarande, men jag äter inte allt ;)

I helgen får vi efterlängtat besök <3 så här hemma kommer vi njuta av sol, värme, god mat, gott vin och mys i helgen. Nästan inga måsten alls är planerade, förutom lite fredagsstäd och lite plock på gården :)

Hoppas ni får en superhärlig helg <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback