Måndag

Nu har det hunnit bli måndag och Mattias har åkt på jobb som vanligt, men denna gång är han borta nästan två veckor vilket självklart är extra tråkigt :/ men vi blir glada sen när han kan ta ut lite extra ledigt som tex till jul :)
I helgen jobbade jag men vi hann ned lite skoj ändå :) självklart var vi och letade lite kantareller men ingen större "fångst" denna gång! Man kan ju inte ha tur jämt! ;)
  I lördags drog jag på mig mina urläckra leoleggings och vi for till Mora först och åt indiskt. Min mat var tyvärr lite för hård tillagad men smakerna var goda, spännande och annorlunda :D Sen for vi vidare på discobowling i Orsa... Har förresten ingen aning om vem som vann ;)

Denna vecka jobbar jag bara tre dagar och är ledig fre, lör, sön och mån :) så om nån har tråkigt får ni gärna komma och hälsa på i helgen :D





 



Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Typiskt att det är så långt. Nästa gång jag kommer hem kikar jag gärna förbi på en fika ;)
Hoppas du är hemma och ledig då.:)

Svar: Haha, ja gört! :)
Linda

2013-09-16 @ 19:51:00
Postat av: Emma Johansson

Typiskt att det är så långt. Nästa gång jag kommer hem kikar jag gärna förbi på en fika ;)
Hoppas du är hemma och ledig då.:)

2013-09-16 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback