Måndag morgon

Och vips så är helgen över! Ska inte klaga då jag har haft fyra dagar ledigt men de går fort haha. Vi har firat både halloween och mammas 65-års dag. Mamma grät (självklart he he) när hon fick presenten, en laptop :D God mat och tårta fick vi så vi rullade ut därifrån ;) 
Igår snodde jag ihop ca 140 saffransbullar i ett nafs! Eller inte då, tror jag slavade i köket runt 5 timmar! Phu! För att få lite syre och energi tillbaka for jag och Emelie ut i skogen för att samla ihop lite enris och pinnar... ja pinnarna ska vi ha till pyssel :D 
Ska ta en paus från kaffekopp och urgod choklad för nu ropar både tvättkorgen, dammsugaren och duschen ;) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback