Lördag

Resten av familjen är ute och fiskar och jag ska åka och jobba om ett par timmar. Känner verkligen nu att jag vill ut och röra på mig när det är sånt fint väder, men svårt att gå i vinterkängor kanske =/  och vårskorna vill jag ju inte ha en massa fotsvett i haha. Och eftersom jag snart fyller år så ska jag nog önska mig ett par träningspjux av darling i present =D

Förresten så har jag värsta hunken här hemma nu som glider runt i sina nya tatueringar, så jäkla snyggt ;)

Och imorgon så blir det grillpremiär här hemma! Gött!!




Kommentarer
Postat av: anna almén

väntar forfarande på en bild på mattias tatuering ;):)

2012-03-27 @ 14:37:06
URL: http://sjnm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback