Lördag morgon...

Mattias hade glömt stänga av sitt alarm på mobilen så den började tjuta kl 06 nere i köket i morse, jippi! ;)
Nu sitter jag här med tända värmeljus och en kopp kaffe, jäsp. Det har varit tre korta strömavbrott den sista timmen så får se om vi klarar oss eller om det blir ett långt ett på en halv dag :/
Igår var det fest med jobbet! Skrattade så mycket att jag hade kramp i musklerna där ett tag! :D
Och ikväll ska vi mysa här hemma med Dan & Eveline. Det bjuds på en liten plockbuffe med nygjord julskinka, ostar & kex, julgottagodis, glögg & pepparkakor m.m. :)

Var ut häromdagen och tog en liten adventsgran, ja jo lite köldskador fick jag på köpet när man plumsade i tunna leggings, men fint blev det :)
Mattias undrade om jag inte skulle klä den!? Men hallå?!! Haha karlar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback