Tisdag...

Ja och det finns inte ens en ledig stund nu de kommande veckorna känns det som =/ veckorna innan jul alltså...

Förutom att jag ska jobba nästan 200 timmar i december så är detta på G:

  • Utvecklingssamtal för emelie
  • Kusin Elsa fyller år
  • Emelie fyller år <3
  • Syster Anna fyller år
  • Barndomsvännen Anna har 30-års fest =)
  • Julstämning på lottaboden
  • Medarbetarsamtal, hua!
  • Lucia på dagis
  • julfest på skolan
  • Julfest på Nickelvallen med jobbet
  • Baka inför Jul och Emelies kalas
  • Handla julklappar
  • Julstäda
  • Måla fönster i köket (köper nya i vår istället )
  • Spackla, måla, apetsera om i köket (nej, har inte gjort det ÄN)
  • Plus allt det vanliga när man är gräsänka på veckorna...handla, laga mat, tvätta, städa, bära in ved, skotta, elda, ta hand om hundar och katter, emelies läxor, packa gympaväskor m.m. m.m. PUST!! Och som sagt 200 timmar i dec!! Hjälp säger jag nu ha ha

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre hehe. nu ska vi laga mat och äta lite =)
Sen ska jag nog äntligen packa upp resväskorna här hemma hehe

har jättemycket bilder att visa er med men måste gå igenom alla 450 st först ;)

Här kommer bild på en mycket bra tidning
Lantliv =)










Kommentarer
Postat av: Birgitta W

En alldeles vanlig månad med andra ord! ;)

2011-11-29 @ 17:16:16
Postat av: Linda

Eller inte!

2011-11-29 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback