torsdag....

Ja uppdateringen är dålig som vanligt =/ Har legat förkyld hela veckan och självklart så sätter den sig på astman så igår fick vi åka en tripp till Ljusdal för att inhalera lite på akuten, trök =/ drygt, men de har ju sagt att jag får lära mig att leva med det, men som sagt man drar sig varje gång för man tycker det är så "onödig" resa. Känner mig i alla fall lite bättre idag =)

I söndags fixade Mattias en liten "komma-iväg-grej" för bara mig och honom, farmor fick vara barnvakt =) resan styrde mot Bollnäs och ett matställe som hette "spicy cow" eller nåt. Jättegod grillad texasmat =)

Mattias håller i övrigt på för fullt med carporten här utanför medans en annan bara går inne och måste ta det lugnt, nerverande! Vill ju också göra grejer!

Sen är det väl på tiden att man åker iväg med kidsen och inhandlar nya vinterkläder = att man blir pank, he he. Men vill man ha riktigt varma kläder får det faktiskt kosta! Jag vill också ha en ny jacka, lutar nog åt en Didriksonsparkas =)

Nu blir det till att mysa i soffan med alla mina hjärtan =)




Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Ja fy satan vad dyrt det ska vara. Min nya jacka måste jag nog lämna tillbaks för jag tror att den är för kall, ska också prova en Didrikssons istället för den första. Men det är väl värt att investera i då man kan ha den i flera år, till skillnad mot för barnen :(

2010-10-14 @ 20:04:25
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback