Lördag...

Gårdagens planer gick ganska så mycket i stöpet! Kunde inte somna förrän 02.30 och klev upp 06.30 för att vara barnvakt åt Einar och Elsa. Gjorde ett försök med att göra en ny låda men efter ca 2 timmars slit med en rostig såg (orkade inte gå och hämta den nya) och blod, svett och tårar så insåg jag till min stora besvikelse att jag helt hade mätt fel, totalt hjärnsläpp!! Ja ja det var iaf ganska irriterande. Slängde ut allt på bron i ren frustration. Har stått nu och malt 10 kg köttfärs, pust! Och har ca 10 kg till att mala imorgon, pust igen! men jag ska väl inte klaga, för vad kostar inte 20 kg ren köttfärs på affären? Och vi har faktiskt fått all detta kött gratis!

Till dagens suck, pust, frust, stön och stånk så kan jag ju tillägga att Elisa och Elsa sprutade ut en halv tub helosansalva, en halv flaska solkräm och ritade med grön tuschpenna i min säng, grrr.

Men jag har hunnit med att måla på källardörren = )



Hoppas Er dag har varit bättre än min...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha vilken underbar dagdu verkar ha haft! Dörren blev jätte fin!!

2008-10-19 @ 09:41:58
URL: http://selfdiciplin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha då har du haft nått att göra då;)

Precis älgkött är fan inte billigt!! har en massa i min frys jag med, men den kommer mald och i plastpåsar, från pappa så de är bara att fysa in =) Blev jätte fint på dörren, måste väl åka och hälsa på nån helg;)

Min lördag var bara en slapp dag =)

2008-10-19 @ 12:10:06
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: anna

men nu e de väl dags å skriva nå nytt på bloggen..

2008-10-26 @ 13:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback