Björn Rosenström.....

Ååååhh vilken helg jag har haft! Den bästa på länge!
Fredag morgon packade jag för fullt både åt barnen och åt mig och mattias. barnen lämnade vi av hos mamma mitt på dagen och vi fortsatte till bollnäs. Väl där så går jag ner på stan och shoppar lite med Hanna och Mattias åkte till stranden med Tess och Tommy. Efter en lite väl svettig shoppingrunda åker vi hem till hanna och fixar oss lite och sen åkte vi hem till Tess och tommy och äter god mat och förfestar lite...kl 22 gick vi ner till långnäsparken för att se Björn Rosenström- Skitbra va han! mycket bättre live! kommer hem till hanna runt fyra på morgonen...väääldigt trött var jag då....men lycklig =)

Tack underbara goa Hanna, Tess och Tommy för den roligaste kvällen på länge!

Lördag kväll var det dans i hamra, var fortfarande lite trött efter gårdagen men man måste ju ställa upp för byn när det väl händer nåt. och jag ångrar inte att jag gick, trots lite folk, mygg, knott, dåligt band och jävelskap så hade jag jättekul.
och jag måste passa på att be om ursäkt till alla killar som jag gav en eller två blå tår den kvällen *fniss*, det var inte meningen!

Tack mamma och Anna som var snälla och var barnvakt under helgen-puss



Tyvärr så blev det inte många kort knäppta denna helg, och de kort som knäpptes, de blev suddiga =(



 














Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt att ni hade roligt!!! Jag har nog inte heller haft så roligt på länge =)Det var så trevligt att ni kunde komma!! Måste vi bara göra om igen!! Love u!!

2008-07-30 @ 12:43:09
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: Marie

Åhh va roligt du har haft det då...va avis jag blir! =)

Vi ses snart på jobbet...hehe... min sköna semester är ju strax till ända!

Ha det gott! Kram

2008-07-31 @ 11:50:21
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: anna

nu e de dags å uppdatera denna blogg tycker jag ;)

2008-08-07 @ 15:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback