Dåligt!

Blev mycket glad när jag såg att blogg.se hade skaffat en app till iphone... Men nu så här i efterhand så är man ju lite missnöjd må jag säga :/ inläggen blir inte alls nå fina :(
• bilderna blir alldeles för stora
• bilderna sitter ihop
• det går inte att centrera
• allt ser bara ihopkletat och mosigt ut :/

Jag får se om jag bara fortsätter att lägga in texter utan bilder sen från iphonen, eller tills de kanske fixar appen lite bättre. Man vill ju att inläggen har en helhet och att de inte ser olika ut från gång till gång :/

Nu strax jobb för mig, dubbelpass i morgon och sen upp igen sön morgon, kommer vara mer död än levande haha. Arbetandet fortsätter ända tills nästa fredag då jag avslutar med ett dubbelpass igen och sen upp tidigt på lördag för att sticka till Stockholm! Hua ha ha

Ha en fin fredag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback