less...

Ååå är så otoligt less på vår dator + blogg.se. Sällan går det helt felfritt när jag ska göra ett inlägg =/ antingen så strular bilderna eller så hakar den sig, grrr. Därutav de alltför sällan inläggen...jag tycker ju om att blogga men absolut inte när det bara krånglar hela tiden!
Såg att det nästan är en hel månad sen jag gjorde ett inlägg senast, både jul och nyår har varit, vilka var helt underbara =) lite bilder från jul kan jag bjuda på lite senare =)

Shoppat har jag gjort som vanligt =P

Det senaste inköpen kommer från H&M och lindex;





Tycker de har ganske så bra basplagg dessa två butiker =)

ha en bra dag och håll tummarna för att de kommande inläggen ska gå lika snabbt och smärtfritt som detta =P




Kommentarer
Postat av: Chattis från Bollnäs

Hellu! Är in i bland och kikar här=) Åh nu ser jag att du köpt ett par jätte snygga byxor! Vart och vad kostade de? De som är av en bagymodell?



Hoppas ni kryar på er! Åh sköt om er alla!=)

2011-01-13 @ 16:28:53
Postat av: linda

Halloj! har köpt dem på lindex...fast jag köpte dem i mer "jeansfärg" om du förstår? tror de kostade 400 kr... de är mer baggy i benen än vad man ser på bild men ack så sköna =)



Hoppas allt är bra med er med....här känns det redan bättre i allas våra magar =P Kramar

2011-01-13 @ 19:32:45
URL: http://lindaalmen.blogg.se/
Postat av: Chattis

Ah då är de dom byxorna ja tittat på i butik=) Snygga! Blir nog att satsa på ett par såna då=)



Skönt att ni är piggare! Bara bra här=) Kram

2011-01-13 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback