Trök!

Ja de sista två veckorna har bara varit trökiga =/ Jobb, jobb och åter jobb. Har nog jobbat 150 %....Och jag blir nog inte ledig förrän nån gång nästa vecka.... MEN nu ska jag inte vara den som klagar =P Är glad att jag har ett jobb =)

Hann iallafall men en liten shoppingsväng till Mora i tisdags och stillade mina begär, ha ha.  Tycker det är så svårt att veta vad man ska ha för vinterjacka och skor i år =S...en fin kappa eller en stor mysig pylsig jacka?? Är sugen på ett par varmfodrade mc-stövlar men vet att jag kommer att tröttna på dem fort =/

Vad ska ni ha på er i vinter???







Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Jag tycker att det är skitsvårt. Gick in på Intersport och letade jacka, och hittade 100 likadana svarta, röda och vita knälånga jackor med fuskpäls kring luvan. Hur tråkigt är inte det då? Vill ha något nytt. Kappa känns svårt om man inte ska vara fin.. Men men, får leta vidare. Lycka till du!

2010-10-07 @ 19:42:05
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback