fredag!

Idag ska Emelie och jag sticka till Mora för lite shopping =) Kul att man börjar kunna ha med henne när man ska iväg, inge gnäll när man går i affärerna som det lätt blir då de är mindre...Elisa ska jag nog dumpa av hemma hos faster =P Vinterkläder är i alla fall prio ett idag, har ju vinter här nu med 1 dm snö och -10 grader på dagarna, trodde ju snön skulle smälta bort men icke!
Häromdagen skulle jag leta fram barnens vinterkängor från förra året men de är helt bort! Eller nä...det är de ju egentligen inte, men jag kan inte hitta dem i alla fall =/ Har väl lagt dem på nåt skitbra ställe, säkert! Men nu blir det nya idag i alla fall =)

Ikväll blir det fredagsmys som vanligt i soffan med barnen, dock fattas mitt tredje hjärta då han jobbar i helgen =( Men åt andra sidan så blir det ju mer gotta över till mig! he he

Hoppas ni får en solig och fin fredag! =)





Kommentarer
Postat av: Angelica Nord

Åh vad jag saknar mina kussar där hemma! Bra att vi ses snart! Krama dom från mig! =)

2010-10-24 @ 00:47:16
URL: http://nordangelicas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ibland undrar jag om det finns djur på vinden som äter upp saker? Har också samma problem...

2010-10-24 @ 21:08:16
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: Susanne

Saknar dina inredningsinlägg :) Förresten, gör du fortfarande skyltar?

2010-10-24 @ 21:11:20
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback