På jakt...

Grannarna måste ju ha undrat vad jag och barnen höll på med igår kväll när vi kröp runt på alla fyra i buskar och snår, men vi var ju såklart på snigeljakt =P Vi lade några i en leksakskastrull så barnen fick pyssla om dem ett tag, sen släppte vi tillbaka dem.

Måste berätta att Elisa gjorde en liknande sak häromdagen med en bebismask (som hon kallade den), hon lade den också i en leksaksbytta ute i sandlådan och skötte om den, tyvärr glömde hon släppa ut den så på morgonen fanns det bara en liten ihoptorkad maskbebis kvar =/  Såklart blev hon ledsen, men bara i 5 min då hon snabbt insåg att det kryllade av fler maskbebisar i jordgubbslandet =)










Kommentarer
Postat av: anna

haha ni kan ni, tur att ni bor i skogen ;) ja min chefs hund e väldigt söt JUST NU :) å väldigt lat för att vara 10veckor gammal, sover mesta tiden på jobbet :) å väldigt klog e han oxå konstigt nog :) syns i morgon eftermiddag :)

2010-05-21 @ 21:07:09
URL: http://annaalmen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ingen som är allergisk mot hundar vad jag vet!

2010-05-24 @ 11:33:17
URL: http://hannasofie27.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback