Examen...=)

Idag är det examensdag här hemma =) Snart sommarlov!! Skönsång i kyrkan och mina ögon kommer absolut inte att vara torra, haha. Efteråt samlas alla ( familjerna Eliasson, Nordh, Nordqvist och Svensson) för fika med tårta och kakor. Vi har lovat barnen jordgubbstårta så igår for jag och Lillemor fram som tokar i Bollnäs och Edsbyn för att hitta jodgubbar =) Och det gjorde vi så jag och barnen ska mumsa lite i förväg nu efter lunch =)



Igår klarade jag förresten uppskrivningen till körkortet =) Bättre sent än aldrig =D

Snart så....






Kommentarer
Postat av: Anna L

Stort grattis, gumman. Håller med dig, bättre sent än aldrig. Men snart så har du ditt körkort. Kram på dig

2010-06-10 @ 18:50:39
URL: http://blondiewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback