Gäsp...

Klockan är nu 05.47....jag och barnen är snart på väg till dagis =) Sen jobb för mig.
I helgen tyckte jag inte att vi gjorde nåt annat än att åkte bil, i fredags var jag och Mattias ner till Ljusdal för att hämta saaben som varit inne på lagning. Börjar förresten bli lite trött på den bilen då det bara är lagning på lagning hela tiden =( Vi är uppe i ca 78 000 kr i reparationer på drygt 4 år!! Suck...
I lördags for vi på "Färilaveckan" och kollade in den, det enda som var bra var väl antalet karuseller för barnen, annars var det inte mycket att hurra för... Mattias och Elisa åkte lite båt med en kompis efter det och vi badade  samtidigt på Nore =)
Igår blev det Bjuråkersstämman, hehe. Vi åkte och badade och spelade äventyrsminigolf =)

Nä nu ska jag rycka upp de små fröna från soffan, ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna Östh

Dax att köpa en ny bil kankse :)

Hur går de för dig o kortet då??

kraam

2010-07-20 @ 11:26:38
URL: http://hannasofie25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback