Länge sedan...

Ja nu är det evigheter sedan jag bloggade =/
Födelsekalas, jul och nyår har varvats med jobb m.m. som gjort att tiden för skrivande här tyvärr har lagts på hyllan ett tag...men jag ska försöka bättra mig nu, nytt år som sagt ;)

Det blir mycket skoter och pulkåkning nu när temperaturen tillåter en att vara ute, känns som man varit isolerad så länge av kylan att man passar på nu när man kan =)

Nytt år = nya kläder =)
Gjorde en beställning från H&M för två veckor sedan så jag hoppas att paketet kommer snart. Åt barnen blev det bl.a.







Nu ska jag gå och laga lite mat åt mig och barnen, Mattias har följt med en kompis till fjällen så vi har det så lugnt och skönt här hemma =P idag blir det nog lax, pressad potatis, kall chili/dillsås och massor med grönsaker =)

Ha en fortsatt bra dag =)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Oooh, skicka maten till mig, fasen vad gott det lät! Fina kläder, nu kommer flickorna bli så tjusiga så! :) Krama dom från mig!

2010-01-15 @ 12:52:16
URL: http://angeliicanoord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback