Hjälp!

Hjälp, hur jag ser ut!! Som ett mongo (förstå mig rätt)! Igår kände jag hur det skavde innanför övre ögonlocket, som att ett skräp fastnat på insidan. Försökte pilla bort det utan resultat.
Nu när jag vaknade i morse kunde jag inte lyfta upp ögat! Panik!! In på toa och efter lite rengöring och ögongympa kan jag nu öppna det halvvägs =/ men jag känner inte att det skaver längre, mysko.
Äh, jag får se ut så här idag och går det inte över på några dagar får jag väl åka in på sjukan. Tycker det bara är jobbigt att åka in pga "onödiga" grejer.
Jag fick förresten varna barnen i morse när de vaknade så de inte skulle skrika rakt ut vid synen av deras monstermamma, haha.
Emelie pekar på mig och säger: Eeeeeeuuuuuu, va äcklig du ser ut! Tack, vad de orden värmde gumman ;) haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback