Gäsp....

Har precis kommit hem från jobbet nu och sitter framför datorn och trycker i mig vaniljbullar, vilket jag gjort varje morgon nu i 4 veckor. Inte bra med andra ord, har blivit beroende av deras vaniljbullar =/ Har gått upp 2 kg pga de j-a vaniljbullarna...men goooda är de! =) Kan ärligt säga att jag äter dem vid fyra olika tillfällen per dygn....hm hjälp!



Ska försöka komma i säng i tid för en gångs skull idag... har så äckligt mycket att göra sen när jag vaknar. Skulle kunna rabbla upp mycket negativt nu med hur det är att vi båda jobbar 100 % (jag natt), renovering av huset som är liiiite tidspressat för att jag ska slippa måla i minusgrader, ett nytt vedlass plus att man ska försöka vara bra föräldrar åt våra stackars barn plus alla vardagssysslor....
MEN man ska ju igentligen inte klaga; ved är bra i reserv, huset blir fint, vi får båda lön, städa kan jag göra om några veckor =( och vi får hoppas på att denna tid är en sån period som våra barn kommer att förtränga ur sitt minne när de blir äldre ;)

Nä nu blir det godnatt! Kram på er och hoppas ni får en bra dag! =)




Kommentarer
Postat av: Anna Almén

gud va bullarna ser goda ut :) förstår att du äter dom mycket :) du får väl säga till mattias å städa på eftermiddagarna när han kommer hem från jobbet ;) eller så får han hjälpa dig på helgen så går de snabbare å städa :)

2009-09-23 @ 09:29:12
URL: http://annaalmen.blogg.se/
Postat av: Susanne Hallqvist

Åhh, vad goda de ser ut, är det Losbagarns?

2009-09-23 @ 12:44:53
Postat av: Hanna

Ser riktigt goda ut =)

Ni kämpar på bra tycker ja!!

2009-09-23 @ 17:20:49
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: Anna Almén

tack :) ja de blev en rejäl skillnad på sovrummet :) haha du tycker att jag ska göra de ;) jag e så less på att måla nu så du anar inte, först stå hela sommaren å sen nu sovrummet... så tack men nej tack :) ;) jo jag förstår att de börjar bli kallt å måla nu, kan du inte ställa dig nere i pannrummet då å måla plankorna?? de gjorde jag när jag måla sängborden, torkar ju mycket snabbare oxå då.. :) känner inne nu att de börjar bli kallt, va 2 grader bara när matti åkte i morse, börjar få lite panik jag oxå me att putsa klart fönstrena innan de blir för kallt.. vi har ju klister kvar på dom sen tejpen i sommar så de tar lite tid å göra rent dom :/

2009-09-24 @ 09:36:00
URL: http://annaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback